خواب بيشتر , شمارا جالب خيس مي كند!


آيا خواب كافي سبب زيبايي و جذابيت شما خواهد شد؟ ممكن است شما هم بدانيد كه خواب كافي سبب ارتقاء تمركز و بهبود ارتباط ها اجتماعي و كاهش استرس در شما خواهد شد . براساس تحقيقاتي كه در ژورنال پزشكي انگلستان به چاپ رسيده است : خواب كافي سبب ارتقاء جذابيت در هر دو تيم جنسي خانم ها و آقايون خواهد شد . ولي خواسته اين پژوهش ها بي هيچ وجه خوابيدن بيش تر از ميزان نيست . تيتر مقاله روز جاري : خواب بيشتر , شما‌را جالب خيس مي كند!
براي ثابت اين كه خواب كافي سبب ساز ساخت ارتقا جذابيت ميشود , دانشمندان آزمايشي را ترتيب دادن كه به‌دنبال به آن اشاره خوا هيم نمود . در‌اين تست يك تصوير از مردي كه به ميزان كافي خوابيده را با شخصي كه ۳۱ ساعت از خوابيدن محروم كرده بودند را با يكديگر مقايسه نمودند . اشخاصي كه خواب كافي داشتن با هوش خيس و سلامت در به لحاظ مي رسيدند در حالي كه كساني كه كمتر خوابيدن زير چشمان شان گود افتاده بود .
۵ نكته طلايي براي داشتن خواب دلخواه خيس
۱ - با گوشي تلفن هوشمند خويش وارد تخت خواب نشويد
اكثري از ما قبلي از اين‌كه بخوابيم , در رختخواب خويش به چرخ زدن در وب مي‌پردازيم ; پست الكرونيكي ها مون رو محاسبه مي‌كنيم , به شبكه‌هاي‌عمومي رمز مي‌زنيم و … ولي در حالتي‌كه مي‌خواهيد خواب دلخواه داشته باشيد گوشي خويش را خاموش و يا اين كه سايلنت نموده و بدور از دسترس خويش قرار دهيد . همينطور از يك ساعت زنگ دار به جاي آلارم موبايل تان استفاده فرماييد تا ديگر نيازمند استفاده از گوشي تلفن هوشمند خويش نباشيد .
۲ - صبح ها ورزش نمائيد
ورزش كردن در صبح سبب جريان يافتن خوب تر خون در رگ ها شده و شما‌را سرحال خيس مي نمايد . در هر مورد چنانچه اين قابليت را نداريد كه در صبح ها ورزش فرماييد , حداكثر سه ساعت پيشين از اين كه به رختخواب برويد ورزش كنيد .
۳ - ميزان قهوه و چاي را كمتر فرمائيد
استفاده از قهوه و چاي به دليل داشتن كافئين سبب ساخت بي خوابي در شما خواهد شد . به اين ترتيب دست كم ۶ ساعت پيشين از اين‌كه به رختخواب برويد از ميل كردن اين نوشيدني ها پرهيز كنيد .
۴ - بالشت و تشك مطلوب تعيين فرماييد
هر شخصي حدود يك سوم از قدمت خويش را خواب خواهد بود . پس به تن درستي خويش اهميت دهيد و از تشك و بالشت دلخواه استفاده نماييد . دقت داشته باشيد كه بالشت شما نبايد خيلي قابل انعطاف و يا اين كه خيلي محكم باشد . براي سالمي خويش و داشتن خواب كافي مقداري بيشتر خرج فرمائيد و از تشك هاي استاندارد و دلخواه استفاده فرماييد .
۵ - مدام زمان مشخصي بخوابيد
زماني كه كم سن و سال بوديم همواره والدين , به ما مي گفتند ساعت ۹ شب و وقته خوابته . مدام همت فرمائيد در ساعت مشخصي به رختخواب برويد و صبح ها هم در طول مشخصي از خواب بيدارشويد .
خدمات عروسي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.