♥♥در ميهماني پاگشا چطور جامه بپوشم؟

پا گشا مراسمي است كه پس از عروسي اجرا مي شود و اقوام نزديك عروس و داماد آن‌ها‌را به منزل ي شان دعوت مي نمايند . تا عروس و داماد به عهد و پيمان مشهور پاي شان به منزل ي آنها گشوده شود ; اين مقاله پاسخي به گرفتاري كليدي عروس خانم ها براي جامه دلخواه اين ميهماني است .
عروس خانم ها يك‌سري ماه نخستين عروسي شان هميشه اين طرف و آن طرف دعوت مي گردند و يكي‌از مهمترين گرفتاري هاي زوج ها , خصوصا عروس ها اين است كه درين مراسم بايستي چه‌طور خرقه بپوشند .
♥♥ تر و تميز باشيد
قبلي از وصال به خرقه و گونه لباسي كه ضروري است به بدن فرماييد . بايستي در زمينه‌ي يك زمينه ي داراي اهميت خيس با نيز سخن كنيم . وقتي كه شما براي مراسم پا گشا به جايي دعوت ميشويد نخستين بار است كه اقوام قرار است شما‌را تحت عنوان عروس خانواده ببيند و در آن شب مي بايست بهترين موقعيت خودتان را داشته باشيد . آراستگي و پاكيزگي اولي توقعي است كه از شما تحت عنوان يك نو عروس ميرود و خوب تر است آن را رعايت فرمائيد . يادتان باشد دسته خرقه پوشيدن شما مقداري از شخصيت شما‌را به ساير افراد نشان ميدهد و خوب تر است مبني بر شخصيتي كه داريد جامه مورد نظرتان را تعيين فرماييد و به عبارتي نخستين شيوه نشان بدهيد كه اهل پوشيدن چه خرقه هايي مي باشيد .
♥♥ جامه گشوده نپوشيد
پوشيدن جامه هاي خيلي چسبان و گشوده براي اولي مراسم تعيين قابل قبولي نيست زيرا شما هنوز آشنايي كافي از كساني كه قرار است با آنان رو به رو گرديد نداريد و شايد با جامه بازي كه به بدن نموده ايد بين بشر هاي ديگر خيلي معذب باشيد . حتما پيشين از اين‌كه وارد مراسم پا گشا گرديد از همسرتان در باره ي خانواده اي كه قرار است به ديدار آن‌ها برويد بپرسيد و با در حيث به دست آوردن قوانيني كه دارا‌هستند خرقه بپوشيد .

كت و شلوار
كت و شلوارها به دو مدل تقسيم ميشوند . كت و شلوارهاي خيلي قانوني كه معمولا عروس خانم ها با سنين فراتر به بدن مي نمايند و كت و شلوارهاي تينيجري كه به درد عروس خانم هاي كم سن و سال خيس ميخورد . ولي اين مدل پوشش خيلي همگي گير نيست و خيلي ها سمت استفاده از كت و شلوار نمي پروسه و ترجيح مي دهند جامه هاي دقيق خيس و زنانه خيس بپوشند .
كت و دامن
كت و دامن گزينش جالبي است . نيز خانم هاي برنا و نيز خانم هايي كه ده سال ي سي معاش آن‌ها قبل است سمت اين جور پوشش مي‌روند . براي مراسم پا گشا خوبتر است رنگ كت و دامني كه تعيين مي‌كنيد خنده رو باشد تا بتواند نو عروس بودن شما‌را در منظر ديگرافراد خيلي برجسته نمايد . ميتوانيد كت و دامن تان را با كت و شلوار همسرتان ست نماييد و مانند يك عروس و داماد حقيقي و واقعي در مراسمي كه براي شما در حيث گرفته اند كمپاني نماييد .
سارافون و ساپورت
سارافون هايي كه تا زير زانو ميباشند و به همراه ساپورت , ست خيلي نيكي مي‌سازند براي مراسم هاي پاگشا تعيين قابل قبولي مي‌باشند . ميتوانيد اين خرقه را با هارموني رنگ خرقه همسرتان ست فرماييد و به پيشواز يك مراسم پاگشاي ديدني برويد . اين دسته پوشش معمولا براي فصل پاييز و فصل زمستان دلخواه خيس است . شما ميتوانيد در‌اين فصل از سارافون هاي پشمي كه تناسب خاصي با ساپورت هاي قطور پشمي دارا هستند استفاده نماييد و حسابي بدرخشيد .
بليز
خانم هاي متعددي مي باشند كه هنوز نيز تيشرت را در هر مراسمي به هر چيز ديگري ارجح مي‌دانند . در حالتي كه شما نيز دست داريد در مراسم پاگشايي كه براي تان ترتيب داده اند تيشرت بپوشيد مي بايست گونه دوچندان معمولي اش را فارغ از هيچ مرواريد و دانتلي تعيين فرمائيد . پيراهني به بدن فرمائيد كه شما‌را نشستن و رويكرد رفتن معذب نكند زيرا قرار است شب طولاني را پشت رمز بگذاريد و با بستگان شوهر بيشتر معاشرت فرمائيد , درصورتي كه در لباسي كه به بدن ميكنيد معذب باشيد مطلقا با اختلال رو به رو مي‌شويد .
خدمات عروسي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.