تم عروسي - ايده هاي گوناگون با رنگ نارنجي رنگ


در شرايطي كه دوست داريد مراسم عروسيتان زياد ويژه و منحصر برگزار شود شايسته ترين سفارش اين است كه از يك تم رنگي منحصر به فرد براي مراسم عروسي خويش استفاده نمائيد . رنگ‌هاي متعدد و زيبايي براي اين مراد موجود هست كه هر يك جلوه و شكوه ويژه‌اي را براي يك مراسم عروسي توليد خواهند كرد .
رنگ نارنجي رنگ يكي رنگ‌هاي فراوان بشاش و خيره‌كننده است كه سبب ساز مي گردد تا مراسم عروسي زياد شادتر و زيباتر برگزار شده و مدام در ذهن‌ها باقي بماند! ايده‌هاي مختلفي براي استفاده از تم نارنجي رنگ موجود هست كه مي‌توان از اين رنگ خوشگل براي آن استفاده كرد . با ما درين نصيب از زيبامون دات كام همراه باشيد و از اين ايده‌هاي جالب و جسورانه الهام بگيريد!

ايده‌هاي ديدني براي تم عروسي با رنگ نارنجي رنگ

كراوات داماد
يكي شايسته ترين انتخاب‌ها دراين مورد استفاده از رنگ نارنجي رنگ براي استايل داماد است . يك كت طوسي و بليز سپيد در كنار كراوات نارنجي , استايلي جالب و هماهنگ با تم عروسي را براي داماد ساخت خواهد كرد .



كفش عروس
استايل عروس هم بايستي هماهنگ با تم عروسي باشد . جامه عروس سفيد و كفش‌هاي نارنجي رنگ مطمينا يكي شايسته ترين و مناسب‌ترين انتخاب‌ها خواهند بود .



جامه ساقدوش عروس
از ساير مواقعي كه مي‌توان آن را با رنگ تم عروسي ست كرد , جامه ساقدوش عروس است . اين لباس‌هاي يك‌رنگ و يك گونه سبب ساز ميگردند تا عكس‌هاي مضاعف زيباتري داشته باشيد و مراسم عروسيتان هم مضاعف باشكوه‌تر و خاص‌تر برگزار شود .
نوع مو ساقدوش عروس



ساقدوش داماد
ست كردن جامه پسر بچه‌ها با تم عروسي يكي ديگر از آن پيشنهادات فراوان خوب و هيجان‌انگيز است . يك پاپيون نارنجي رنگ مي تواند استايل يك پسر نوپا كوچك را مضاعف جذاب‌تر نمايد و تحت عنوان ساقدوش داماد در مراسم حضور داشته باشد .



كارت عروسي
كارت عروسي خويش را هم با رنگ تم عروسي گزينش فرمائيد تا از اين روش مدعوين هم از رنگ انتخابي شما باخبر شوند . اين ايده هم منجر ميشود تا تمام جزئيات مرتبط با مراسم عروسيتان دوچندان هماهنگ و هوشمندانه باشد .



كفش تابستاني عروس
دمپايي عروس با رنگ نارنجي! حتما يك عكس يادگاري با كفش‌ها و بقيه جزئياتي كه نشان دهنده‌ي تم عروسي با رنگ نارنجي رنگ ميباشند داشته باشيد .
نوع كفش تابستاني عروس



گل‌آرايي ميز شام
براي هماهنگي بيشتر مي توانيد براي صفحه ارايي و گل‌آرايي تالار برگزاري عروسي هم از گل‌ها و شمع‌هايي به رنگ نارنجي رنگ استفاده فرمائيد . گل‌هاي كاكتوس يكي اين پيشنهادات خاص و مختلف مي‌باشند و سبب ساز ميشوند تا يك ميز شام زياد ديدني و تازه داشته باشيد .



گل‌آرايي ميز ميهمانها
از ديگر گل‌ها به رنگ نارنجي رنگ هم براي گل‌آرايي ميز شام و ميز دعوت شدگان استفاده نماييد . ادغام رنگ گل‌هاي سپيد در گل‌هاي نارنجي رنگ و ليمويي دوچندان قشنگ و خيره‌كننده خواهد شد!



گونه گل عروس
و در انتها يك گونه گل قشنگ با گل‌هاي نارنجي رنگ قادر است استايل شمارا زيباتر كرده و تم رنگي عروسي را كامل‌تر و جذاب‌تر نشان دهد!

خدمات عروسي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.