راهنماي خريد خودرو لباسشويي عروس خانم

يكي از اثاثيه واجب معاش خودرو لباسشويي هست . اين دستگاه در هفته حدود يكي دو توشه و يا اين كه بيشتر استفاده مي گردد . خوبتر است گذشته از خريد به پارامترهاي كليدي اين دستگاه اعتنا فرمائيد .

بسته به تعداد اعضاي خانواده و بررسي ميزان لباسهاي قابل شستشو در هر توشه , گنجايش لباسشويي را تعيين فرمائيد .
لباسشويي هاي تمام خود كار معمولا با حداكثر گنجايش 5 - 6 - 7 و 8 كيلوگرم ساخته ميشوند .
مسلما ميزان هزينه اي كه شما براي خريد اين دستگاه در حيث مي‌گيريد يكي‌از عوامل انتخاب كننده است البته در عين درحال حاضر احتمال دارد با كم و فراوان كردن مبلغ خريد مورد بهتري را بدست آوريد .
برنامه هاي متنوع خيس در اتومبيل لباسشويي به شما اذن ميدهد تا شايسته ترين برنامه را مطابق با البسه مطلوب گزينش نموده و سود بهتري را بدست آوريد . در برخي از دستگاههاي نو علاوه بر برنامه هاي از پيش رقم خورده به استفاده كننده اين قابليت و امكان را مي‌دهد كه بسته به ذوق وسليقه خويش طرحي را براي شستشو تهيه كند . در صورتيكه كه شما توان و طاقت چنين كاري را داريد خريد اين جور دستگاهها خالي از لطف نيست .
درصورتي كه كه محل قرار گيري خودرو لباسشويي به شير آب گرم نزديك باشد توصيه مي‌كنيم كه دستگاههاي دارنده دو محل ورود آب يا اين كه در اصطلاح دو شير را خريداري فرماييد . با اين فعاليت اگر كه شستشوي لباسها در دماي فراتر صورت پذيرد پاره اي از آب گرم از روش شير آب گرم تامين ميشود و انرژي كمتري مستعمل به دليل آن كه در غير اين صورت المنت دستگاه مي مي بايست دماي دلخواه آب را تامين نمايد .
سرعت كم آب كن كه با واحد بدور در دقيقه معين ميگردد از پارامترهاي ديگر يك خودرو لباسشوئي است . در صورتيكه شما بعد از شستشو در كم آب كردن لباسها محدوديت داريد و يا اين كه ترجيح مي دهيد كه لباسها را بعد از شستشو به طور كم آب و يا اين كه نصفه كم آب از لباسشويي بيرون فرماييد خوب تر است اتومبيل لباسشويي با بدور كم آب كن فراتر را خريداري فرماييد . بدور كم آب كن ماشينهاي لباسشويي اهل ايران معمولا 500 - 600 - 700 و يا اين كه 800 مي‌باشد . و در خودرو لباسشويي هاي فرنگي 600 - 800 - 1000 - 1200 - 1400 و 1600 است . ولي اين مقادير حداكثر سرعت است و براي مثال دستگاهي كه دارنده به دور كم آب كن 1200 است ميتواند با سرعت هاي 600 - 800 - 1000 و يا اين كه 1200 در هنگام كم آب كردن لباسها كار نمايد .
ولي اين كه چه خودرو لباسشويي از كليه خوبتر است ؟ اين سوالي است كه در زمينه‌ي هيچ وسيله برقي نميتوان به صورت قطعي به آن جواب اعطا كرد . به اين دليل‌كه وسايل برقي احتمالا حتي‌د‌ر او‌لين روز استفاده حاد شود ! البته چيزي كه دراين باره شايان توجه است زمان زمان ضمانت و گونه سرويس ها بعداز فروش است كه براي دستگاه از سمت كمپاني توليد كننده و يا اين كه وارد كننده در حيث گرفته شده . زمان زمان ضمانت بيشتر علتي بر خوبتر بودن دستگاه نيست بلكه تضميني بر اطمينان خريد ميباشد .
عمدتا اتومبيل لباسشويي دارنده پهنا 60 و طول 85 سانتي متر است . پس پيشين از خريد فضاي دلخواه نصب دستگاه را مشخص و معلوم فرمائيد

خدمات عروسي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.