نكات داراي اهميت در گزينش تاج عروس

تاج عروس : براي گزينش تاج عروس دلخواه در تشريفات عروسي اضطراري است نكات بخش اعظمي در لحاظ گرفته شود مثل گونه موي و نوع آرايش و پيرايش , فرم صورت عروس و چه بسا برنامه اي كه روي لباس‌ عروس قرار است پياده شود . در حالتي‌كه به اين‌ها دقت نشود , حتما نمي توانيم گزينش تاج قابل قبولي داشته باشم . تاجي كه در شب عروسي روي راز عروس نهاده ميشود آن را تبديل به يك ملكه مي كند و با در حيث دريافت كردن نكات با اهميت در تعيين آن مي توان ملكه‌ي بي نقصي بود .
تاج عروس

تاج عروس

در شرايطي كه هنگام بين خريد عروسي در بازار داريد چشم‌ تان به فروشگاه ي زيباي تاج فروشي فتاد و تصميم گرفتيد براي خودتان تاج بخريد , بايستي خودتان را در اختيار گرفتن نماييد و بي گدار به آب نزنيد . خريد تاج عروسي بايستي بخشي از نهايي خريد هاي شما باشد كه تهيه و تنظيم مي‌كنيد چون تاج انتخابي شما بايستي با تمام المان هاي ديگر مثل جامه عروس و گونه موها و فرم صورت‌ عروس به طور كامل منطبق داشته باشد .
فرم صورت و انخاب تاج عروس

همانگونه كه بايستي براي تشريفات عروسي پيرايش صورت و موهايتان را با اعتنا به فرم صورت خويش تعيين كنيد , بايستي براي تاج هم حسابي وسواس به خرج دهيد . به صورت نمونه در صورتي‌كه صورتي گرد و لبريز داريد خوب تر است تاج‌ هاي بلند و كشيده را گزينش فرمائيد تا اين نوع تاج سبب ساز شود صورت شما مقداري فرم بگيرد و كشيده خيس به حيث رسد .

درصورتي كه صورتي كشيده‌ داريد و هم موهاي تان بالاي سرتان شينيون شده‌است خوب تر است سمت تاج‌هاي بلند نرويد , چه بسا اگر‌كه كه‌اين تاج ها مد باشند و كليه دست روي آن بگذارند خوب تر است شما بيشتر به فرم صورت خويش دقت كنيد تا مد روز . صورت كشيده با تا بلند عروس زيبايي از شما نخواهد ساخت! مي‌توانيد از تاج هايي كه روي نصيب پيشاني قرار مي‌گيرند و به اسم هدبندي به فروش مي رسند , استفاده فرمائيد . البته در حالتي‌كه حتما مي‌خواهيد تاج بالاي سرتان باشد , مي‌توانيد يك تاج با طول دستكم ۵ سانتي متر كه بالاي آن نوك تيز نباشد و هلال باشد را تعيين نمائيد و يا اين كه نوع مويتان طول متعددي نداشته باشد .
جور جامه و انخاب تاج عروس دلخواه

در صورتيكه خرقه عروستان برنامه اي به هم ريخته دارااست و مملو از مرواريد و نگين و گل‌هاي تزييني است خوب تر است كه سمت خريد تاج هاي به هم ريخته و لبريز زرق و برق نرويد . براي لباس‌ هاي به هم ريخته خوبتر است تاجي تعيين فرماييد كه يك سطر مرواريد يا اين كه نگين داشته باشد و خير بيشتر . البته اگركه جامه عروس شما خيلي معمولي پباده سازي شده بود و خبري از به هم ريخته كاري هاي تزئيني مانند مرواريد ها و نگين ها در پباده سازي آن كمبود , ميتوانيد با خيال و خاطر راحت دست بگذاريد روي لبريز زرق و برق ترين تاجي كه در مغازه مي‌بينيد و آن را تعيين نماييد . اخيرا تاج هايي مد گرديده اند كه از مخلوط گل و برگ‌ها با جنسي خاص تشكيل شده گرديده اند .

خدمات عروسي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.