وقار در شب عروسي تصوري به دور از ذهن نيست!

ما اهل ايران ها در امر مراسم عروسي همواره نگران آشنا و بستگان هستيم , به ويژه اين نگراني در عروسها بيشتر از داماد ها است . يكي‌از عوارض اين نگراني اين است كه عروسي يك توشه اجرا مي شود و تا كنون ما هيچ تجربه شبيه اي در موضوع عروسي نداشته ايم . همين نداشتن تجربه و استرس و فشار خاندان , باعث شده كه عروسي به جاي آنكه يك مراسم مفرح باشد براي عروس ها و داماد ها يك مراسم مالامال استرس و لبريز فشار باشد . ولي راه‌حل رفع استرس مراسم عروسي چه ميباشد و عروس و داماد چه كارهايي بايستي بكنند تا در غايت ادب اين شب را به خوشي و خوشحالي برسانند . استفاده از يك مجموعه مجرب در مورد تشريفات عروسي بي ترديد متانت بي بديلي به شما خواهد بخشيد .
آقايان ادامه اين مقاله را دو توشه بخوانند!

چه كسي را در شب عروسي در كنار خويش گزينش مي كنيد!
همگي مراسم هاي عروسي در شب بر گزار ميشوند در حالتي‌كه بخواهيم در شب عروسي يك متانت بدون نقص را تجربه كنيم بايستي صبحي عالي و مفرح داشته باشيم لذا براي داشتن چنين صبحي بد نيست عزير ترين اشخاص معاش را در كنار خويش داشته باشيم .
تعيين شخصي كه قرار است در همه پروسه عروسي در كنار شما باشد مضاعف حياتي است , در كشور ايران خواهران داماد و يا اين كه خواهران عروس در حق تقدم اوليه مي‌باشند , البته بد نيست براي اين كه از متانت برخوردار باشيد يك كدام از دوستان خوب خودتان را هم همراه خويش نمائيد , اعتنا داشته باشيد صلح و آشتي را با خويش همراه نماييد كه با وي به اصطلاح راحت ميباشيد , اين شخص مي بايست پيش از اين در منزل شما رفت وآمد داشته باشد و به نوعي به اشخاص خانواده تان معرفي شده باشد . در غير اين صورت انديشه ملازمت يك دوست را از راز خارج ببريد . معمولا از بين اشخاص خانواده يكي بيشتر از ساير همراه شما است كارايي نمائيد بوسيله وي از مراسم و طرز فرآيند عروسي باخبر بشويد و يك قاعده را در لحاظ داشته باشيد شما عروس خانم در شب عروسي صرفا يك عروس نيستيد بلكه آن شب قرار است تحت عنوان يك ملكه خويش را مطرح نمائيد لذا امور را فراموش فرمائيد و بگذاريد مجموعه تشريفات , عروسي را به پيش ببرند .

كليه چيز از صبح استارت مي شود!
شخصي كه قرار است امشب مراسم عروسي را با وي برگزار نمائيد پيشين از مراسم هم همسر شما است , لذا گذشته از مراسم عروسي آغاز فرمائيد و خويش را تحت عنوان همسري مقتدر و با محبت نشان دهيد . صادر كردن يك پيام با محبت و يا اين كه كلام صبحگاهي صد رد صد در متانت همسرتان مي‌تواند تاثير گذار باشد . توجه فرمائيد اين پيام با كليه پيام ها فرق مي نمايد پس مقداري با محبت خيس و صميمي خيس باشيد .
مراسم را بين خودتان بشاش برگزار كنيد!
ضرب المثلي ميباشد كه مي گويد عروسي براي ديگرافراد است ما در دلهايمان عروس و داماد مي شويم! به‌اين ضرب المثل اينگونه نگاه نمائيد وقتي كه در مراسم كنار يكديگر ميباشيد غايت دقت را به همسرتان داشته باشيد . خيلي از مهمانها را احتمال دارد بعداز مدتها چشم باشيد البته علتي ندارد بيشتراز حد به آنان دقت كنيد! همين اعتنا به همديگر منجر يك متانت دروني و اطمينان قلبي به طرفين ميشود . بيان كردن برخي جمله‌ها همانند ( ميشه چندبار عروسي بگيريم تا تو اين خرقه رو بپوشي ( چقدر خوشگل شدي ( و . . . ممكن است اكنون به نظرتان معمولي و يه خرده خنده دار به حيث رسد ولي اين جملات در شب هاي عروسي اعجاز مي نمايند و خودباوري عجيبي به همسرتان ميدهد . همين خود‌با‌وري در روحيه و متانت همسرتان مضاعف اثر گذار خواهد بود . گويش تن شما هم بدون نقص متوجه همسرتان باشد , وي نگاه هاي شمارا در شب عروسي از ياد نخواهد پيروزي . بر انداز كردن وي وقتي كه به جامه عروس به بدن دارااست يك كدام از عمل هايي است كه نبايد فراموش فرماييد .
و نكته انتها اين كه لبخند را ابدا فراموش نكنيد! در هر حالتي لبخند بزنيد!
حرف پايان
كليه اين موردها بالا به فرد داماد و عروس بر مي گردد , مي توان با همياري با يك مدير مجرب كه در مسئله سرويس ها عروسي سابقه دار است بخش اعظمي از استرس هاي بيروني را كم كرد و يا اين كه چه بسا به صفر رساند .

خدمات عروسي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.